fbpx

Teknisk Support med säljinriktning – Tillsatt

Om tjänsten

Vår Tekniska Support kommer att arbeta i nära samarbete med Gigasense konstruktionsteam, säljteam, produktionsteam, kunder, externa konsulter och leverantörer.

Tjänsten innefattar bland annat:

Teknisk produktsupport till kund och internt – du ska vara top of the line på tekniken
Produktutbilda kunder
Förvaltning affärssystem: strukturer, beredningar, kalkyler
Förvaltning av tekniska filer
Upprätta produktmanualer, produktionsinstruktioner, certifikat.
Arbeta med direktiv och standarder för CE märkning.
Konkurrentanalyser, produkter tillsammans med säljteamet.
Avvikelsehantering – utredning tillsammans med kvalitetsansvarig.

Du får utbildning både internt och externt utifrån dina behov. Resor, både inom Sverige och utomlands förekommer. Utöver ordinarie arbetsuppgifter kommer andra  arbetsuppgifter förekomma. Vi jobbar tillsammans för Gigasense utveckling och behöver gemensamt lösa alla uppgifter som uppkommer.

Kvalifikationer

Service-inriktad och med ett gott bemötande både med interna som externa kontakter.
Tekniskt intresse och förståelse.
Kranerfarenhet, t ex som servicetekniker är väldigt meriterande.
Goda kunskaper i svenska och engelska, andra språk meriterande.
Vana att arbeta i affärssystem och i Officepaketet.
Självgående med stor egen drivkraft, initiativtagande, flexibel, prestigelös.
Vi arbetar enligt kvalitetssystemet ISO 9001.

Om dig

Du är självständig, noggrann och driven och tycker det är kul och stimulerande att ha kontakter internt och externt med kunder och leverantörer. Arbetsbelastningen varierar, du behöver ansvara för att driva på och ta hjälp när du behöver. Lämpligaste är om du bor på norra sidan av Stockholmsområdet (Norrort).

Ansökan

Sök tjänsten genom att skicka ditt CV och personliga brev till info@gigasense.se. Vi tillämpar löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Stefan Dahlman på tfn 08-540 839 00